2012. augusztus 27., hétfő

Kereken 4 napja nincs pelenka nappal.

Nem történt semmi extra, egyszerűen csak levette és kijelentette, hogy ő nagyfiú és ezek után a vécébe pisil majd.

Nos, 10-ből 9-szer sikerül is, azt a fennmaradó egy alkalmat meg kibírom. 
Volt, aki erőltette ezt a témát és én valahogy a szívem mélyén pontosan éreztem, hogy ezt nem lehet hogy erőltetni: rábeszélésre szerintem még senki soha nem szokott le a bepisilésről.









Imádja a vonatokat. Anyu meséli, hogy a pályaudvaron szinte extázisba kerül a gyerek és kommentál: a gyorsvonat nem áll meg, a szemétvonat megáll. A teherautóvonat sem áll meg.

Itthon van kicsi ikeás favonat, az nem olyan érdekes, de az itthoni zöld kukásautót, amit az apjától kapott már szanaszét nyúzta: azon motorozik, azon ül, azon mos fogat. Egy kukásautó... ehhh...











"Olyan nagyot aludtam, nem is tudom, hogy bírtam" - kelt fel valamelyik délután. Aztán uzsonnázni akart, és elkezdett alkudozni: "még egy utolsó 3 piskóta, aztán kész passz, nem eszem többet. Kell a hely a husinak."










Szeret "ceruzázni", színezni, festeni, gyurmázni, nyomdázni és papírozni. Valamit ezek szerint tőlem is örökölt a térde formáján kívül. Utóbbi nem biztos, hogy előnyére válik, remélem a kreativitás annál inkább!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése